Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 1 aylıkken 350 gr kilo almıştı mama vermiyordum doktor bu normal değil mama desteği vermelisiniz dedi mamaya başladık kaşıkla zor olduğu için Philips avent biberon aldım şu an 7 haftalık bebeğim uyanınca meme veriyorum ama 10-15 dakika emiyor sonra vızırdanıp memeyi ağzına alıp bırakıp tekrar alıyor sonra da ağlamaya başlıyor o anda biberonla mama veriyorum 90 ml o da bitmeye yakın tam bitmemişken vızırdanıyor mememi veriyorum almıyor emzik veriyorum almıyor hiçbirini kabul etmiyor ama aç gibi de aranıyor sonra kucağıma alıp yürüyerek uyutuyorum neden böyle oluyor mamayı nasıl bırakabilirim böyle 10 dakikalık emmeyle sütüm nasıl artacak??