eceada2224 Anneler memnun kaldığınız gazımıza çok iyi geldi dediğiniz gaz damlası ve probiyotik önerileriniz neler ? Ben ilk kızımda sab simplex ve symbiosis kullandım işe yaradı fakat 2. Kızım da işe yaramıyor
nazlimom_ eceada2224 nurse harweys colex şurubu (gaz ilacı) , Nbl probiyotik kullanmıştım ozmanlar iyi geliyordu
miniksercedefne eceada2224 gazın sebebini bulmaya çalışın bence. Benim kızımda kolik sancıları vardı. Alerjik bebek olduğunu anladım diyet yapınca büyük oranda geçti sancıları. Gaz damlalarını bazı doktorlar tavsiye etmiyor
freshmama eceada2224 sab simplex ve bigaia damla kullanıyordum biraz rahatlatıyordu ama yine çok gazlıydı bebeğim. Bir arkadaşım her sabah sıcak suya 1 çay kaşığı kimyon ekleyip içmenin atakları hafiflettiğini söyledi henüz denemedim