Fikk takalı 1 sene oldu. Yeni yeni düzene giriyor, daha önceleri kanamam 10 güne kadar uzamıştı yani son günler leke şeklinde oluyordu. Şuan ağrılarım adetimden 4-5 gün önce başlıyor ve sökülene kadar baya ağrım oluyor. Her ay en az 1 hafta ağrı çekiyorum yani. Akıntı problemi de oldu bu arada doktora sorduğum da spiralin yan etkisi olduğunu söyledi. Kayma problemi hiç yaşamadım bu zamana kadar. Çocuk düşünmediğim için idare etmeye çalışıyorum çünkü hormonlu birşeyler istemiyorum. Bahsettiğim herşey de kişiden kişiye göre değişen şeyler denemeniz, vücudunuz ne tepki veriyor bakmanız gerekiyor.