Kızlar selam ek gıda dönemine geçiyoruz bebekler için özel olan zeytinyağı akmak istiyorum og alıcaktım ancak tuz ve şeker içeriyor etiketlerin üzerini kapatıyorlarmış yorumlarda gördüm ravla kids almayı düşünüyorum siz hangi zeytinyağını kullanıyorsunuz