arasbek 3 ay 24 günlüğüz doğduğunda 3 gün mama verdim sonrasında biö daha vermedimm sizce bozulmuş mudur bugün bi kere vermeyi düşünüyorum
sokomellalparslan arasbek elimde aptamil 1 numara mama var fazla şuan uygun fiyata satıyorum ilgilenirseniz dolap hesabımı atarım hiç açılmamış görseli atarım