ozgersinada durumunuza çok üzüldüm benim de iki çocuğum var aralarında 14 ay var biri 22 biri de 8 aylık yani suan ne hissettiğinizi çok iyi anlıyorum bebeğiniz daha 7 aylık çok küçük bir de plansız bir gebelik olduğu için ekstra duygusal karmaşa içindesiniz çok iyi anlıyorum inanın ben de ikinci gebeliğimde çok korktum ne yaşayacağım nasıl bakacağım ikisine yetişemeyeceğim diye diye hamileliğim hep korkuyla geçti tek başıma bakıyorum eşim çok uzun saatler çalışıyor dolayısıyla gün içinde ancak 2 saat destek olabiliyor işten geldiğinde. O yüzden korkularınızı anlıyorum ama ben kendimden biraz bahsedersem belki biraz olsun içiniz rahatlar diye düşünüyorum. Benim oğlum uyumak nedir bilmeyen bir bebekti yani şöyle bi yattı mı 1 saat dolu dolu uyku uyuduğunu bilmem sürekli uyanır emer bana yapışık yaşardı ama kızım doğduğunda resmen oğlum uyku uyumaya başladı. kızımın zerre kadar gaz sancısı olmadı ilk ay 2 saatte bir emzirmeye uyandırırdım sarılığı olmasın diye ekstra mama veriyordum nitekim sarılığı hiç yükselmedi. Geceleri en fazla 3 kere uyanır emer uyurdu ilk 3 ayı gözümde ne kadar büyüttüysem de hiç bekldğim gibi olmadı kafamda çok kötü senaryolr kurmuştum ama allah öyle bir yardım etti ki şaşırıp kaldım. Hiç aklıma gelmezdi ama kızım bana o kadar düşkün ki bazen inanamıyorum mesela ben yemek yaparken bazen salonda abisiyle oyuncak oynuyorlae işimi bitiri yanlarına gidiyorum bir mutlu oluyor sarılıyor gülücükler atıyor ki yi ki doğurdum diyorum içim eriyor resmen. O yüzden kötü düşünmeyin belki çok daha iyi olur herşey. Üçüncü bebeğiniz doğana kadar kızınız 16 aylık olacak nerdeyse, büyüyecek size ihtiyacı daha da azalacak belki herşey sandığınızdan güzel olur lütfen aldırmayın ikiye bakan üçe de bakar yahu ne olacak