utkummm bence en zor şeyi bırakmışsınız emerek uyumayı o sesi de bırakmak çok kolay olur çünkü meme ve mama ile uyuyunca onları bıraktırmak çok zor benimki de mama ile uyuyordu çok uğraştım şu an rüya öğünü yapıyorum onu kesmek istiyorum ama bir yandan da korkuyorum😀