Kızlar merhaba. Bebeğim şu an 14 aylık. 10 aylıkken eylül ayında krup diye bir hastalık geçirdik solunum yolları ile alakalı bi hastalık ve öksürükte yapıyor. Öksürüğü o zamandan beri kaldı ve eylülden bu zamana sürekli hasta oluyor ama sürekli. Mide bağırsak gribi oldu, normal grip oluyor arada öksürüğü artıyor burnu zaten hep akıyor. Anlayacağınız sürekli hasta. Artık ne yapacağımı şaşırdım. İştahı kötü bir bebek değil yedikleri de iyi yani oradan da vitamin falan alıyor su güzel içiyor ama ben anlamadım. Bana önerebileceğiniz bağışıklık güçlendirici hasta olmasını önleyecek bir şurup damla takviyesi var mı? Kullanıp memnun kalanlar önerebilir mi?