Anneler bugün doktora gittik bebeğim 4 ay 27 günlük idrar ve dışkısını sordu bende 5-6 günde bir dışkısını yaptığını söyledim bu hiç normal değil dedi sadece anne sütü veriyorum. 4 ay 2 günlükken sağlık ocağında 6800 gramdı bugün tartıldı 6830 gram çıktı doymuyor dedi ve mama vermemi söyledi çok üzüldüm bebeğimi aç bırakmışım diye kaç ml vermem gerektiğini sormadım sadece günde 2 kere ver SMA optiproyu önerdi