günaydın herkese bebeğim bugün tam 3 aylık oldu ama genzinde sanki balgam var gibi hırıltısı var o da nefes almasını engellediği için hafiften bi öksürüğü var hapşuruyo devamlı ateşi yok ama ne yapacağımı bilemedim gece kaç kere nefesini toparlayamadı anlatamam gözüme uyku girmedi boğulur nefesini toparlayamaz diye ne yapabilirim kızlar var mı tavsiyeniz