Kızlar kirada oturuyorum yalıtım yapma gibi bir durumum yok. Evin bir tarafinda bitişik bina var diğer tarafı boş. Boş olan tarafta duvar kurumuyor sürekli ıslak yer de aynı şekilde. Gardrop vardı kaldırdık arkası islakliktan çürümüştü yatağımı o tarafa gecirdim fakat sabah yere basınca ayağım islandi🙄 nemlenmis sanki yağmur yağmış. Bunu nasıl önleyebilirim bilen varsa yardım olur musunuz??? Nem alici sprey vs ne olursa 🙄