Merhaba Anneler
bebeğim 57 günlük bazen o kadar çok ağlıyor ki nefesi kesiliyor resmen gazını çıkarıyor onun için ayrıca damla kullanıyoruz çok sık emiyor 2 saati geçmiyor emmesi bazen yarım saatte bir bile oluyor. Çişini de çok güzel yapıyor ama acaba doymuyor mu mama alıp sadece gece versem olur mu ? Birde hangi mama iyi gelir ?