Bende çok zorlanıyorum bir tek benimki böyle diyordum ama yalnız olmadigimi ögrendim zorla içiriyorduk annem ben eşim tutup ağzina veriyorduk çünkü ne suyla ne meyve suyuyla hiçbirsey i kabil etmiyordu ağlayarak verdim bazen kusuyordu şuan 3 yaşinda diyorum evet tadı kötü ama içmezsen iyileşemezsin sevidigi ne varsa benimki dondurma istiyordu ilaci iç arkasindan bir kaşik dondurma vercem diyorum birde artik zorlamiyorim kasiga olaci koyup kendini hazır hissettiginde gel iç diyorum bazen 5 dk sürüyor amz gelip kendi içiyor sonrada sarılip aferin diyorum hosuna gidiyor