Neler denedim maalesef faydasını göremedim çoğunun. Bardakla, şırıngayla vs. Hatta bir şurup için doktor meyve suyuna karıştırıp verebilirsin dedi. Şeftali suyu yapmıştım çok sever. İlk sade içirdim, sonra şurubu içine koydum kokladı ve asla içmedi. Son çare olarak tüp çokokrem yalatıyorum biraz. Sonra çat diye şırıngayla sıkıyorum. Bir sonraki çokokrem vermemde de asla yemiyor şurup gelecek diye. 🤣