birmelekannes Kızlar ben 60 veriyorum ama sanki doymuyor 90 verdiğim zamanda hazımsız oluyor ne yapayım bilemedim?
avokadoluomlet35 birmelekannes sizi emiyor mu benim bebeğim 90 yiyor sadece mama ile besleniyor hatta çabuk acıkıyor geceleri 120 veriyorum şimdi daha uzun uyusun diye doktor arayi uzatabilirsin 120 verip dedi. Hazımsızlık yapmadı bizde
canissmom birmelekannes 60 cc benimkine 2 aylıkken yetmiyordu 2,5 aylığız 120 içiyor 3-4 saatte bir, geceleri 5 saati buluyor
birmelekannes avokadoluomlet35 ya emiyor ama doyacak kadar sütüm yok çok az kaç saatte. Bir veriyorsun?
avokadoluomlet35 birmelekannes 90 iciyorsa 2 saatte acıkıyor çok uykusu varsa 3 saati bulur. 120 icince de 3 saatte bir geceyse 4 saati buluyor
avokadoluomlet35 birmelekannes hipp kullanıyorum şuan golden goat kullandım gaz yaptı bu iyi geldi şimdi ilk bebelac gold aldık o da gaz yaptı cok
syavuz birmelekannes ben de hem emzirip hem mama veriyorum 2 ay bir haftalık 90 cc verdiğimde sürekli kusuyordu 60 cc ile rahat ediyor önce emzirip sonra mama veriyorum hazımsızlık mamadan da olabilir ben hipp veriyordum yaramadı gibi geldi sma ya geçtim daha rahat etti
avokadoluomlet35 birmelekannes her bebeğe her mama olmuyormus maalesef deneyerek öğrendik biz de inşallah size de yarar