Sksjsjjsks Kızlar kulağıma aniden bıçak saplanır gibi ağrı giriyor dünden bir kaç saniyelik beynim çıkıyor sanki nette nevralji tarzı bir seyler yazıyor başına gelen var mı böyle ya diş sıkma yapar mı 😢
fob Sksjsjjsks Benim oluyor diş sıkmadan dolayı. Masseter botoks yaptırıyorum düzenli. Hamilelik ve emzirmede yaptıramadığımda yaşadım.
etkafa Sksjsjjsks Canım bana da arada oluyordu ama sanırım üşüttüğüm için oldu kulaklarım çok üşümüştü bi kaç güne geçti sizin ki sürekli olan bir ağrı mı
limonzeytinmom Sksjsjjsks ben genelde kışın banyo yapıp soguk alınca oluyor o. Saç kökleri ıslak kalırsa ki n ekadar kurutdak da nemli kalıyor o gün dısarı cıkarsam offfff o kulak agrısı oluyor 🤦 sıcak havlu yapın yatarken havlu koyun o bölgeyi sıcak tutun 2 güne geciyor
Sksjsjjsks fob nasıl oluyor sadece kulak ağrısı mi yoksa benim dedığim gibi bıçak saplanır gibi ara ara mı oluyordu gün içinde ? Geçmiş olsun bu arada
Sksjsjjsks etkafa dün olmaya başladı akşam kızımı uyuturken birden bir ağrı saplandı bir kaç saniyelik sonra geçti sonrasında ara ara tekrarladı ve sabah uyandığımdan beri 3 defa oldu çok kötü bıçak gibi saplanıyor bir kaç saniye sonra geçiyor sizin de mi böyleydi ?
fob Sksjsjjsks Teşekkür ederim. Bıçak saplanır gibi giriyor ağrı. Bir süre zonkluyor şiddetli şekilde. Sinüzitim de var belki ikisi birbirini etkiliyordur
Sksjsjjsks limonzeytinmom ya benımde mi öyle bilmiyorum dışarı da çıkmadım aslında uzun süredir anlamadım bıçak gibi saplanıyor saniyeler sürüyor geçiyor
hafsanures Geçmiş olsun bu aralar kulak iltihabı salgını varmış bende yaşıyorum çok kötü baş ağrısı da yapıyor doktora gittim antibiyotik damla verdi onun üzerine biraz rahatladı sizde bir gidip görünün derim.
Sksjsjjsks hafsanures benim sadece aniden bıçak saplanması devam eden bir ağrı değil çok geçmiş olsun geçer benimde umarım
limonzeytinmom Sksjsjjsks cam kapıya acıktıysan da alır canım. Balkonda camasır asarken bile olur o derece yani. Tabiii benım bahsettiğim agrı oysa. Sıcak havlu dene bir gecmezse doktora git bence
seymanne613_ Çok geçmiş olsun bende de vardı benim boğazıma da saplanıyor gibi oluyor ceneme falan nevraljiden korkuyorum neymiş sizin