etkafa mineksu ayy İnşallh kuzum bizimde azılar baya zorladı 4 ü çıktı 4 ü hala durıyor o dönemde baya yemedi ishal oldu falan bende kara kara o 4 tane nasıl çıkacak onu düşünüyorum 😇😇
etkafa dayes Yaa çok zorladı mı üst azılar herkes çok zor diyor 😍korktum şuan ilk azılar çıktı ama arkadakiler de tık yok daha
dayes etkafa ilk azılar daha çok zorlamıştı bizi ya korktuğum gibi olmadı çok şükür, ikinciler de ishal oldu uykusuzluk huysuzluk vs yaptı biraz. Ama ilk azılar da sürekli ağlıyordu hiçbir şey yemiyordu.
Alpagu @etkafa iştahı güzel yiyor maşallah ama çok zorlandık 5 ayda başladı çıkarmaya üst üste gelince zor geçti geçiyor
milaber 7 aylık ve hiç dişi yok ama sürekli ağzını kaşıyor salya zaten uzun süredir var neden çıkmıyor anlamadım
eymenesra milaber bizimkide öyle sekiz aylık olacağız 14 ünde salya aşırı arttı ama dişe dair bisey yok
etkafa dayes yaa öyle mi İnşallh bizde kolay atlatırız ama bizde ilk azılardan çok çektik 16 aylık olduk ama uykusuzluk hep var bir bitmedi 😌😌
deniz9610 dayes bizde ilk azıları çıkarıyoruz zaten yemiyordu yediklerini de yemiyor asla 4 azı bir köpek dişi birlikte çıkıyor azılardan biri ve köpek dişleri çıktı diğerleri de aşırı şiş ne zaman çıkar acaba
D_deniz etkafa dişlerin ucunun kırılma ihtimâli var mı yaa. . 1dişi üst diş daha bu kadar kısa mıydı yoksa ucunu mu kırmış çözemedim :((( çok kaşıyor çünkü diş kaşıyıcı hariç her yerde kaşıyor
etkafa Sksjsjjsks 😍😍kız size de maşallah bizimki üst üste çok zorluyor ya 😜senin bebiş ağırdan alıyor 🤣
dayes etkafa inşaallah kolayca geçip gider bu süreç de. Aman dişi bitse, atağı, atağı bitse, sendromu başlıyor. Bu işin sonu yok 🤯