kızlar selam 6. ayımıza gireceğiz emziriyorum iki aydır mama takviyesine başladım kilo alımı çok azaldı 250-300 gram falan aldı doktor başla dedi ama çok vermiyorum günde 3 kez falan. sorunum şu aslında sütüm çok ve beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum. bebeğim ilk 3 ay çok güzel kilo aldı son 2 ay az alıyor doktor yeterli gelmiyor demekki dedi 500-600 gram almalıymış. ilk üç ay hep 1 kilo alıyordu. tahlil de yapıldı herşeyine bakıldı sıkıntı yok çok şükür ama ben sütüme taktım neden yeterli gelmiyor sütü yağlandıracak besleyici olacak şeyler yiyorum bilinçliyim o konuda ama yaramıyor herhalde ya anlam veremiyorum:( böyle olan varmı lütfen akıl verin