Merhaba bebeğim zayıf doğdu 1915 gr şuanda 1 buçuk aylık 3 kilo civarında. İlk doğduğunda normal oto koltuk olarak da kullanılan pusetten aldık ama çok zayıf olduğu için kullanmadım doktor da biraz kilo alınca kullanabilirsin demişti. O yüzden eski tip düz bi puset aldım onu kullanıyorum. Dün diğer puseti deneyeyim dedim çocuğum içinde resmen oturur gibi iki büklüm oluyor normal mi bu acaba? Kullanan anneler böyle durması zararlı değil mi içinde bilgilendirebilir misiniz acaba🥹🥹