inci25 Kızım 53 günlük. 3 gündür ishali var. İlk 2 gün günde 1 kere yapmıştı. 3.gün 3 kere yaptı. İştahı yerinde. Ne yapmalıyım. Takip mı etmeliyim yoksa doktora mı götürmeliyim
simgegdz inci25 sulu.bir şekilde mi kakası emziriyorsanız eğer sizin yediğiniz birşeyden ötürü de olmuş olabilir
urasmom6 inci25 anne sütü alan küçük bebeklerin kakası zaten sulu olur ishal olduğunu anlamak için kakasının günde 7-8den fazla olması gerekirmiş
mineksu @inci25 ek gıdaya geçene kadar bebeklerde sulu ve sarı kaka çok normal.Günde 5 de normal.7 de normal.Sizin yediklerinizden etkilenmiştir.Ateş huysuzluk yoksa endişelenmeyin🌸
mineksu inci25 onu bilemiyorum ama sadece anne sütü alıyorsa mantıken sizin yediklerinizden etkileniyordur.