Melek-yelgel67 merhabalar, benim kızım da mama yemiyor, küvözdeyken aptamik prematil veriyorlardı biberonla, çıktıktan sonra ben de devam ettim onu bitirince kaynanam ben arı mama kullandım çocuklarıma dedi biz de başladık, ama kabızlık yaptı fitille çözmek zorunda kaldık artı kızım biberonu da bıraktı asla sütümü bile biberonla almıyor artık travma oldu heralde, biberonu görünce öğürmeye ağlamaya başlıyor. Bence sizin de bebeğinizde arı mama kabızlık veya gaz sorununa sebep olmuş olabilir arı mama biraz daha büyük 6 ay üstü bebişlerimiz için daha uygun gibi ☺️