Arkadaşlar oğlum 1 yaşında ön dişlerinde çok az bi ayrıklık var yani rahatsız etmiyor dışarıdan. Bu ön iki dişi ne zaman birleşmeye başlar 4 diş var üstte. Dudak bağı var mı yok mu ondan mı öyle diye emin olamıyorum ama çevremdeki tüm bebeklerin de böyle😂 dişleri tamamen çıkınca o ayrıklık kapanır mı yoksa dudak bağından mı şüphelenmeliyim doktora da gösterdim ben göremedim öyle bir şey dedi ama tabi oğlum haraketli bakamadık bile. Var ise erkenden kestirmek isterim büyüyünce zorbalığa uğramasını istemiyorum