tazecikanne45 bazı çocuklar böyle inansın
Bnm büyüğüm 21 aylik 1 aylık da kızım var
Hamileyken çok ağlardm uyuyamazdm. Geceler kalkıp krizlere giderdi ikileri birleri bulurdu
Kaç kere kanamam oldu
Elhamdülillah doğurabildm smdi
Allah kolaylık versin hala bir düzenimiz yok elbette uyuyayn çocuğun annesinin çektiği eziyet uyumayan çocukla bir olmuyor inşallah Rabbim emeğimizin karşılığını ahirette verecek
İnanın gece yatarken ayaklarımın ağrıyor dün ikiside ikiye doğru uyudu
Büyük oğlum doğdu doğalı böyle uyumaz
Artı şikayet etmekten yoruldum ve bu beni daha bunaltıyr ondan uzun uzun yazmayacağım
Bazen bayılacak gibi oluyorum elim ayağım titriyor