Kızlar bebeğim 10 aylık daha etrafıma baktığımda terbiyesi eksik kalmış kendini doğru düzgün kontrol edemeyen çocuklar ve umurlarında olmayan anneleri çokça görüyorum. Açıkçası korkuyorum ya benim kızımda laftan anlamaz misafir gittiğimizde beni utandıracak hareketler eden gəcək bi çocuk olursa . Aynı zamandada etrafımda azda olsa çok iyi yetiştirilmiş kendini kontrol ede bilen terbiyeli çocuklarda görüyorum yani herkes böyle değil. Şimdi burada benim şöyle taktiğim var bunu yaparsan daha iyi olur diye bileceğiniz birşey varmı?