Merhaba anneler. 4buçuk aylık bebeğim var ve artık kafayı yemek üzereyim. 40ından beri beslenme reddi var ne meme ne biberon alıyor sadece uykuda besleniyor fark etmezse. Uykuya geçemiyor gündüz uyusa da 20-30 dk. Gece 11 de uyuyor 6.30 da ayakta. 4 aydır evden çıkamıyorum, misafir kabul edemiyorum insan görmüyorum çünkü her saniye onunla uğraşıyorum. Dışarı çıkarsam aç kalıyor çünkü uyutmak çok zor ve sadece istediği şekillerde, ondan sonra aşırı sessiz bir yerde beslenmesi gerekiyor ve biberonu bitirmesi 30-40 dk. Ki kusma ihtimali de var yedikten sonra. Eşim dahil kimseden yardım alamıyorum çünkü başkasıyla ne uyuyor ne bir yudum mama içiyor. Yani artık çıldırmak üzereyim, bırakın yemek yapmayı yemeye bile vaktim yok. Tuvalete koşarak gidiyorum. Nefesim daralıyor kalbim sıkışıyor artık. Hem fiziksel hem ruhsal bitik durumdayım. Benzer süreç yaşayan var mı? Ne zaman rahatlarım biraz😢