gulayada çünkü endokrin takip edecek 3 ay bende her ay gittim düşüş başlayınca tamam düzeliyor dediler daha tam anlamıyla düzelmedi 1 yaşta bile 7 kusur çıktı çok yüksekti değer doğduğunda hiç ilaç kullanmadık 15 ayda sıfırlanır dediler siz kontrollere gidin takibe gidin ama korkmayın çok küçük daha her şeyin artık ön tanısı var