Merhaba arkadaşlar ben kızım 1 yaş 9 aylik ve emdiği için yemek yemiyo ve geceleri uykudan uyaniyodu emek icin bende bıraktım 2 gun oldu sabir tasi var onunla bıraktım ama gogusumde hafif ağrılar var bunun için ne yapabilirim buz koydum gogusume ama bilemedim faydası olurmu diye