Bir süre sonra pamukla uğraşmak zor gelecek. Ben doğduğu günden beri islak mendil kullanıyorum.(Pure Baby)
Bezi çok uzun süre bekletmezseniz ve islak mendil sonrası hafif kurulama yaparsanız asla pişik olmuyor. Azıcık kızarma durumunda da hemen pişik kremi kullanıyorum önlüyor tavsiye ederim.Bezimiz Goon Premium,hiç pişik yapmadı