6 buçuk aylığız gece gözleri kapalı bi şekilde ağlıyor yarım saatte bir ağlıyor uykuya geçişte zorlanıyor abartısız söylüyorum 1 aaat içince 3 kez uyandı ve bu sabaha kadar bu şekilde devam ediyor zombi gibi olduk bende onla oturup ağlayacağım artık o derecedeyim. Karnı tok olduğu halde bunu yapıyor nasıl bi çözüm buluyorsunuz uyku konusuna 2 ay öncesine kadar deliksiz 4 5 saat uyurdu şimdi 20 dk da bi uyanıyor delirmek üzereyimmmm 🥲🥲🥲