BozMoms Ortopediye git dedi ama diğer oğlumda daha yüksek ve iki bacaktı takibini normal doktorumuz yapıyor du çok fazla yok samki bu oğlumdada
eminemine00 BozMoms tıp 2a teşhisiniz. Bizimki de öyleydi ve yanlış ölçüm yapmışlar. Meğer sağ tamamen çıkıkmış 🥴🥴 şuan tubingen ortezi takıldı.
ObirRuya Bizim de biri 57 diğeri 58 çıktı doktor üç hafta sonra tekrar gel bakalım dedi. Sağlık ocağında hemşire 2 kat bez bağla dedi. Ben de öyle yaptım pazartesi günü tekrar götüreceğim doktora inşallah geçmiştir
ObirRuya asyahan merhaba sonuç 66 çıktı iki kalça da. Çıkıklık kalmamış elhamdülillah 🥰 normal doğum esnasında ya da haftası küçük doğan bebeklerde olabilirmiş böyle. Kızım hem normal hem 36 haftalık doğdu