caspermama Bebeğim 7,5 aylık ve sanırım birkaç gündür gerilemeye girdi çoooooook sık uyanıyor :/ Siz ne zaman yaşadınız, ne kadar sürdü?
meleksalpci caspermama 8 aylık olduk dün aynı şeyleri bizde yaşıyoruz uyuturken ağlıyor uyumamak için direniyor önceden gece uykusuna yattıktan sonra uyanmazdı nadiren 1 kere felan şimdi sık sık uyanıyor geçer mi bilmiyorum 🥲
kelebekmom caspermama 7 .ayın sonuna doğru başladı 9. Ayın sonunda bitti diyebilirim ama sonra yine diş derken hala tam anlamıyla uyumuyor 😆1 yaşındayız tam şimdi de sendromlar başladı 🥲😬
dammy caspermama 8 ay 20 günlük Hala gece uykusuna yatırdığımda ilk 2 saat 30dk da bir kalkıyor.. Sonrasında yenidoğan gibi iki saatte bir kalkıyor, o kadar yorgunum ki anlatamam Diş de çıkartıyor, alt yanlar kendini belli etti üstler de şişiyor gibi artı olarak çığlıklarla uyanma var geceleri Tünelin devamı iyi değil ama sonunda ışık vardır elbet 😭
caspermama meleksalpci bizde direnme vs olmuyor ama yarım saatte bir uyanıyor 4. ayda da böyle olmuştu 🥹 hepimize kolay gelsin
Elvinemine meleksalpci ay benim kizdada iki gundu oyle oluyor .8ay 4gunluk .dismi cikariyor ne anlamadim gitti 🤦
tugce94 caspermama kızım tam 8 aylık doğdu doğalı uyku problemi var çocuk uyumuyor kan tahlilleri yaptırdık kilosu iyi çok şükür her şey normal ama uyumuyor hele bir iki gündür iyice abarttı ayrılık kaygısı diş sancısı uyku gerilemesi bunlar da geçecek elbet
caspermama tugce94 Allah kolaylık versin :(( nasıl uyumuyor yani çok mu sık uyanıyor uyku saatleri nasıl
tugce94 caspermama amin ben alıştım artık robota bağlamış durumdayım belirli bir düzeni yok hiç olmadı 40 liyken bakıyorum sabahın beşinde cekilmiş fotoğraflari var şimdi hala öyle bahsettiğim diş ayrılık kaygısı atak haftaları özellikle geceleri onunla ben de ağlıyorum gerçekten çok zor ama geçiyor geçecek de hep böyle kalmayacak yeter ki sagliği yerinde olsun 🌸
Melisinannesii caspermama merhaba bebeğim 7 ay 23 günlük. 3 gündür geceleri uyumuyoruz desem yeridir. Sizin ne kadar sürdü bu gerileme?
Melisinannesii caspermama hem sık uyanıyor, hem bağırarak yada ağlayarak uyanıyor hemde gün içinde aşırı huysuz. Umarım hepsi 1 haftada geçer yoksa dayanacak gücüm kalmadı