ddyvzz Kızlar oğlum 1 yaşında sabahtan beri inip cıkan ateş vardı gece de cok huzursuzlanınca kalktık hastaneye götürdük boğaz enfeksiyonu olmuş dediler antibiyotik verdiler hiç kullanmak istemiyorum ama kullanmaktan başka da çarem yok gibi gözüküyor varmı sizin yapıp işe yarayan bişey yoksa kullanayım mı direk
muallimerabia Merhaba. Şu an salgın var diye düşünüyorum. Kızım, eşim ve ben de aynı durumdayız. Ateş, öksürük ve boğaz ağrısı… Ben ilacı kullandım direkt çünkü kulağa vurabilir. Daha kötü olmaması adına antibiyotik kullanılmalı diyorum.
ddyvzz muallimerabia bizde aynı durumdayız 1 aydır geçmeyen öksürüğüm var eşimde burun akıntısı cocuğı ileştiriyoruz hoş yine hasta kendimiz iyi oluyoruz 2 gün sonra yine aynı ben ilk defa böylesini yaşıyorum en azından kendim için hiç bu kadar hasta olduğumu hatırlamıyorum noluyo bu havalara bilmiyorum gerçekten havadan hastalık yaydıklarını falan düşünüyorum artık 😄
muallimerabia ddyvzz Umca diye bir takviye var. Doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz ya da Zühre Ana orijinal markasının kozalak macununu deneyebilirsiniz. Biz memnun kaldık. Tabi mutlaka danışın doktorunuza