Kılzar 13 senedır sigara içiyorum ve haddimi aştım artık günde iki pakete çıktı galiba tam olarak bilmiyorum sabah aç karnına gözümü açar açmaz deli gibi aranıyorum 😏😭 ama ne yazıkki şu 1,5 aydır balgamda kan gödüyorum
- temografi çekildi röntgen çekildi akut bronşit dedi dr. 😭😭 İaç tedavimi düzenli yapamadım bu gece yine kan gördüm balgamda. Şu saatde çok korkuyorum ya bana bişey olursa evlatlarıma doymadan onların büyüdüklerini görmeden ben çocuklarımı çok seviyorum. . Bu gece bir karar aldım ve sigarayı bırakacagm inşallah ama.gei kaldım bilmiyorum iki kez gittim dr birinde temografi birinde röntgen istedi. Bana da dualarınızda yer verirseniz çok sevinirim duayla beraber önerilerinizede ihtiyacım var
Ne yaparsam unuturum şu zıkkımı