yaman02 4. Ay atak zamanı oluyo , bazı emzirme danışmanları bunun meme reddi değil etrafı tanımalarından dolayı dikkatleri dağıldığını söylüyor yani geçici bi süreç . Bence meme reddi olsa gece de emmek istemezdi. Gündüz olabildiğinde sessiz sakin loş ortamda emzirmeye çalışın sevdiği müzikler falan varsa açabilirsiniz. Benim bebeğimde şu an 4 aylık bizde de yavaş yavaş bu durum geçerli ben beyaz gürültüden faydalanıyorum