Offff haftaya cumartesi benim de bebeğimin doğum günü bir yaşına giricek ama taşınma arifesinde olduğum ve evim şuan çok küçük olduğu için kimseyi çağıramıyorum ayrıca evim çok dağınık sığmıyoruz artık çünkü mekan tutmaya da bütçe ayıramadım taşınmada baya masraf olucak zaten kaynanamın evi baya uygun ama o da evi kirlenecek diye hiç yaklaşmadı teklif etmedi farkında herşeyin de o yüzden bu sene süsleme falan olmadan sade bir pasta kaynanamda annemde de bir pasta kesicez geçicez artık 🥲