ahbuannelik oncelikle gecmis olsun bizimde reflumuz var sizin gibiyken uyudugunda yuzustu yatiriyorduk tek rahat ettigi derin uykuya dalmasina kadar basinda bekledik biz de yatana kadar derin uykuya daldiginda bizde yatacagimiz sirada sirt ustu ceviriyorduk derin uykuda oldugu icin farketmiyor dediginiz gibi sirt ustundeyken tasma kusmasi oldugu olmustu bir kac kere fokueduya uyandigimi bilirim korkuyla yan pozisyonda daha sonra sabha yakin yastikla destekledik kucukken boyleydi zamanla buyudukce sirr ustu yatamadi hep rahatsiz oluyor deein uykusundan uyanmaya basladi kafasinin kaldirip bilinclendigi icin yuz ustu yatiriyorum suan zaten yuz ustu nasir kusmasi oluyor ,yan pozisyonda donduguu icin en ufak irkilmede uyaniyor ara sira yan yatirma denemeleri yapip yatirmaya calisiyorum ama henuz hazir degil ek gida dan sonra muhtemelen kendi oyle yatmak isteyecegini dusunuyorum uyku egitimi verecegim kontrollu sekilde basinda bekleyerek yatirim derin uykuya dalinca sirr ustu cevirim sık emdikleri icin o donemde zaten uyqnmia oluyorsunuz gebelee kusma zamanlamalari ayni oluyor beslenme sonrasi mutlaka mutlaka yarim saat dik pozisyonda tutun oyle yatirin burasi cok onemli