Kızlar ben 2 çocuk annesiyim. Boyum 1.71 ilk gebe kaldığında 65 le gebe kaldım doğum sonrası hemen verdim ilk gebe kaldığında giydiğim pantolon doğumdan 1 hafta sonra oldu 2 doğumum da sezeryanla oldu. Sonra ben 2. Ye gebe aldım aralarında 13 aydan biraz fazla var. Ama 2. Doğumda aldığım kiloların 1 kgsunu bile veremedim kadın doğuma gittim hormon testi yapıldı temiz çıktı sadece serbest t3 tiroid mi oluyormuş o biraz sınırda çıktı dedi doktor serbest t3 yüksek olanların metabolizması hızlı çalışır tam tersi kilo kayıbı yaşar dedi ama bende durum tam tersi. Şuan 84 kiloyum. Karnım hep çatlak onun için yengeç jeli krem varmış arkadaşım kullanıyor memnun dedi. Ondan alacam Feridun Kunakın detoxs çayını var ondan aldım burda biri kullanıp kilo verdim dedi. Bide forx5 kahve var onu duydum bunlardan kullanıp kilo verebilen var mı kıZlar. Şu garip ablanıza bacınıza bir yol gösterin şaştım gayri.