40 günlük ikizlerim var mama takviyesi alıyoruz,
Doktorumuz ilk günden beri SMA ve APTAMİL önerdi biz SMA aldık ( 1 ölçek 30 ml ) şeklinde günde 4 kere falan veriyoruz meme, mama olarak. Kabızlık yaptı bebeklerime arkadaşlar HİPP COM. önerdi onu aldık kızımın biri yüzünde kırmızı kırmızı şeyler çıktı sağlık ocağı hemşiresi bebekler de olur dedi bakmadı ama bence mama alerji yaptı böyle birşey yaşayan var mı yardımcı olur musunuz ?