2 ay 25 günlük kızım sanırım eşimden bulaştı ( eşim 1 haftadır grip gibi bir şey hapşırıyo burnu akıyo vs ) burnu tıkalı serum fizyolojikle açıyorum ama yine tıkalı gibi evde küçük bir oda nemlendiricisi de açık.
Ne yapmam gerekir rahat nefes alması için
Doktora gitmem gerekir mi
Ateşi yok