Newmommy Kızlar Merhaba menenjit ikinci doz için aşı süremiz on gün geçti pazartesi yaptıracağım ama doktoru bir ay sonra gel demişti köydeydik gidemedik bir sıkıntı our mu ?
-erCansu- Newmommy ben salgın var diye hastaneye sokmak istemedim doktor bi ay erteleylm dedi.. Simdide hasta oldu yine vurulamadik 😭
Annesirintugceuzun Newmommy Benim doktorum süresi geçerse 1. Dozu tekrar etmek gerekir demişti. Geçirmemeniz gerekiyordu. 1. Dozun bir anlamı kalmadı. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
-erCansu- Newmommy benimde 14 aylik evet ikinci dozuni gecen ay vurdurcaktim bu aya kaldi iyilesince vurdurcaz Allah izin verirse 😀
Annesirintugceuzun Newmommy Valla canım bana aynen böyle söyledi. Doktoruna sor bir de sen. Süreyi geçirmemek 2. Doz da çok önemli dedi.
-erCansu- Newmommy ayy insallah bexero vurulmustuk bide vurilmadan once ipac verdirdi vurildktan sonrafa ver sen kesin dedi agir ates yapar demisti