Ne olur yardım kızım 4 yaşında iletişim sorunu var bağırarak konuşuyor en ufak olayda uyarmam gerekirse ağlayıp yine bağırmaya çalışıyor bu yaşta öfkeleniyor bana karşı geliyor 2 buçuk yaşında kardeşi var kendi alanı kalmadı kardeşi oldukdan sonra oyuncaklarıyla rahat oynamıyor etkinliklere yeteri kadar vakit bulamiyoruz nasil yenebilirim çok üzülüyorum asla sakin bir bebek değik