sinem112324 Gaz yapmayan kabız yapmayan güzel kilo aldıran temiz içerikli kullandım memnunum dediğiniz mama varsa bilgi verir misiniz lütfen anneler
Nurburakbyk sinem112324 temiz içerikli olup olmadigini bilmiyorum ama 2 bebeğimde Bebelac ve Bebelac Gold kullandım halada kullaniyorum
elifozkan sinem112324 bu mama olayı baya karışık. Deneme yanılma yoluyla bebeğe uygun mamayı bulmalısınız örneğin ben aptamil ile başladım bebeğimde gaz yaptı. Sma’ya geçtim kabız oldu. Hipp cok kusturdu hiç kilo aldırmadı. En son bebelacda kaldık bakalım
Nurburakbyk sinem112324 kilolari ayına göre çok çok iyiydi şükür ki hala oyle kızımın gaz kabızlık vs sikayetimiz yok doğduğundan beri kullanıyorum
sinem112324 elifozkan bebelac gold bende aldım öneren çok oldu çevremde emin olamadım inşallah iyi gelir
ebraraslanates Sma ve hipp gaz yaptı bize golden goat alerji yaptı aptamilin prosyneo sunu oğlum sevmedi içmedi aptamilin normalinde rahat ettik kabızlık gaz vs yspmadı tadını da çok sevdi çok memnunuz öneririm