Merhabalar bebeğim 1,5 aylık. Sarılık olduğu için mamayı başlarda kullandım maximum 2 hafta. Sonra kestim gaz sancılarından çok huzursuzlanıp ememediği zamanlar günde 1 kez verdim onda da kendisi de mamayı çok içen bir bebek değil bitirmezdi bile. Atak haftasından beri gece uykusu yok zaten, gündüzleri uyuyor uyku arasında gayet güzel emiyor akşam olduğu zaman uyumuyor acıktığında aşırı ağlıyor memeyi asla kabul etmiyor. Mecburen biberonla mama veriyorum gece boyu biberonla besleniyor. Kaşıkla vermek o kriz anında imkansız zaten. Ağzında biberonla uyumak istiyor uyandığında aynı şekilde ağlıyor mamayı içmese bile biberonda uyuyor. Gündüz böyle bir sıkıntı yaşamıyorum, hatta akşam da 90 cc mamayı saatlere bölerek bölük pörçük içiyor tam açlık da değil. Daha önce yaşayan oldu mu böyle😔