Selam millet bi sorum olucak benim adetim bu ay 6 gün gecikme oldu ve hala adet olmadım test yaptım negatif çıktı ama hala adet olmadım Türkiye’de eczanelerde adet söktürücü ilaçlar var ama burda yok ne yapabilirim bana önerebileceğiniz başka bir yöntem var mı ( kekik çayını hergün içiyorum) ?