Yok canım benım kızımda 70 günlük bol çişli alıyorum bezlerni her seferınde 2 satte birde dğişiyorum enfeksiyon falan olmasın diye hatta gecen gece değiiştiğimi unutup tekrar açdım çiş yok dedim cocuk kesin hasta oldu sabaha kadar uyumadım sabah acdıgımda normal dolulukda aldım tekrar bez doyduğunun işaretiymiş dr a sordum kızımın kilosuda cok cok iyi