Çocuğu zorbalamak değildir amaçları şaka demişsiniz adı üstünde. Zaten o yaştaki birini kim zorbalayacak. Önceden kilo boy takıntısı olurdu annelerin şimdi de ayak numarası mı çıktı 😂 Bence bu kadar dert edinmeyin kendinize bunu sağlıklı olduğuna şükredip gülün geçin. Gereksiz bir alınganlık sizdeki