bsrakn ya evet kasıklarım ağrıyordu testleri tekrarladım hep silik çizgiydi dün tekrar yaptım negatif bel tutulması tansiyon düşmesi kasık batması herşey hamilesin diyordu negatifi görünce geçti korkum ☺️neden öyle oldu bende anlamadım düşüncemiz yok ama çok küçük bebişim