Kızlar eşimin doğum günü pazartesi ve hediye bile alamadım daha havalar soğuk oluncs kızla dışarı çikamiyoeum evin üst tarafında marketler varsadece bim a101 flaan nasıl bı kutlama yapmalıyım ne almaltym biraz özel olsun istiyorum fikir verir misinzi?