serumlar daha sonra tekrar tıkıyor pek etkili değil eczaneden sterimar burun spreyi var doğduğundan beri onu kullanıyorum beş saniye basılı tutup bırakınca baskı yapmadan burun deliğine sıkın her iki tarafa da komple boşaltıp yumuşatıyor tavsiye ederim daha sağlıklı