40 ımdan hemen sonra adet oldum. İlk çocuğumda da hemen olmuştum ama onda emzirmem çok iyi değildi. Şimdi 2. Bebeğim güzel emiyor sütüm iyi geliyor ama yine de hemen adet oldum. Şimdi 2. Adet zamanın geçti 5 gün ama halen olamadım. Korkuyorum da korunduk ama gebelik olabilir mi diye. Emzirdiğim için düzensizlik olabilir mi acaba? Normalde adetim her zaman düzenlidir.